مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


تيم استقلال امشب ساعت 22:15 درحالي وراد ميدان مي شود تا اولين بازي خود را مقابل آلومينيوم هرمزگان را به نمايش بگذارد که روي پيراهن هاي اآبي اين تيم هيچ اثري از تبليغات نخواهد بود.

اين براي اولين بار در چند سال اخير است که استقلال به دليل عدم جذب اسپانسر قبل از شروع فصل با چنين مسئله اي دست به گربيان شده است.

پيش از اين هيئت مديره استقلال به پيشنهاد علي فتح الله زاده مديرعامل استقلال، علي صلاحي را به عنوان معاون اقتصادي باشگاه انتخاب کرد و وي در مصاحبه هاي مختلف در رسانه هاي گروهي اعلام کرد براي استقلال اسپانسر 9 ميليارد توماني جذب مي کند و حتي قرار بود در تاريخ 25 تير چک يک ميليارد توماني هم پاس شود اما اين اتفاق رخ نداد.

حتي مسئولان استقلال روي قول پاس شدن اين چک با جواد نکونام و باشگاه اوساسونا وارد مذاکره شدند و پس از چند روز مذاکره اين باشگاه اسپانيايي را راضي کردند در دو قسط پول رضايتنامه نکونام را پرداخت کنند اما مشکلات مالي باشگاه استقلال باعث شده تا فعلا از حضور نکونام در استقلال خبري نباشد.

باشگاه استقلال تا اول مرداد براي جذب نکونام و مجيدي فرصت دارد اما در صورت عدم جذب اسپانسر مشکلات مالي اين تيم به اوج خواهد رسيد.

چک بسياري از بازيکنان استقلال هم پاس نشده و بازيکنان منتظر هستند تا ببينند مديرعامل باشگاه چه راهکاري براي اين مسئله دارد.

امير قلعه نويي نيز در گفت و گو با خبرنگاران اشاره کرده بود قبل از شروع بازي ها قرار است مبلغي از قرارداد بازيکنان پرداخت شود اما ظاهرا فعلا از پول خبري نيست.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: جمعه 30 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com